søndag 6. desember 2009

familiesøndag

Dagene flyr. Gubben er fisker så i denne perioden er det ikke mye vi ser til han, har ikke helgefri så han er jo på jobb hver dag...en vanlig jobbdag starter kl 03 og varer til i 16-17-18 tiden, noen dager kan det være tidligere og noen dager senere. I dag har han hatt fri, så da har vi hatt en super familiesøndag, med sen frokost, god kalkunmiddag og vært ute hele familie på søndagstur. Ongene har vært å testen skøyteisen for første gang i år, mye knall og fall,men alt i alt så synes jeg de var flinke, før vinteren er over suser de vel over isen så lett som ingenting:)

Som dere ser på bilde, begynner det å komme opp litt julepynt her i huse...men er ennå langt fra ferdig.

I går var jeg å fant fram hoppsa til lillebror, det ble en stor suksess. Er ikke så veldig fan av disse,men noen minutter i slengen er ok...Han var iallefall storfornøyd, hoppet og hoppet, snakket i ett sett med bablingen sin..så søt. og var ikke klar til å stoppe når jeg løftet han opp...
I dag er alle julekortene skrevet på, nå er det bare å få adr på de så er de også ute av verden....mangler ennå noen julegaver, så jeg håper det skal ordne seg denne uken. Iallefall er planen for uken klar, få huse i julemodus:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja snart er huset her hos oss ferdigpyntet :) Tok et skikkelig skippertak i går kveld og fikk pyntet masse, så nå er det i alle fall mulig å se at d nærmer seg jul :)

I dag går det i baking med guttongen og tantebarnet mitt.....vi har storkoset oss ....

Jeg har forresten slekt ute på Husøya.....søskenbarnet til mamma bor der...og en av sønnene hennes :)

Ha ei flott uke :)

susan`s side sa...

Så fint å kunne stå på skøyter, håper kulden kommer snart hit også for her er det bare regn og grått.
Du minte meg på at jeg snart må skrive julekort jeg også