onsdag 16. desember 2009

max 1 uke igjen til pynting og vasking må være ferdig:)

Onsdag...i morgen har elstemann siste skoledag før jul.. trur han gleder seg til litt fri og kunne sove lenge hver morgen for en periode. Denne uken har jeg vært på skolen å hjulpet til med juleverkstedet. mandagen var det toving,tirdagen trehjerter og makaroniengler og i dag sying. Dadda og lillebror var også med, ho fikk være sammen med 1-4kl å bake kakemanner og pepperkaker, storfornøyd. Tirdagen var det makaroniengler som jeg lærte å lage da jeg gikk på barneskolen jeg skulle lære bort til 1-4kl. Synes de er så kjempesøte og lette å lage av penne,pastasløyfer, makaroni,spagetti,ris og vattkule + sølvspray. har mange slike som henger på juletreet i julen.

I går baket jeg og ongene pepperkaker, så i kveld skal jeg prøve å pynte veggene før jeg setter de sammen i morgen...krysser fingrene for at jeg klarer det uten altfor store problemer...
Gubben har vært ekstremt mye borte i det siste, men i morgen er det meldt dårlig vær så da har de ikke så mye garn i have og forhåpentlig tidligere hjemme...har et håp om at jeg skal få vasket kjelleren da:)

1 kommentar:

h.espe sa...

Hei, og takk for kjempekos besøk på bloggen min! Makaronienglene dine var jo bare skjønne :o)

Ønsker deg fortsatt flotte førjulsdager - kooos deg!

Klem fra Hildegunn