mandag 30. november 2009

Dagene får så sinnsykt fort at jeg fikk ikke tid å legge inn bilde av adventslysene mine i går, så de kommer i dag....brukt et vanlig serverinsfat til fisk og litt sand...det enkle er ofte det beste:)
Advenskalendrene til ungene, mangler noen pakker på noen klyper, men de var så tunge at jeg turte ikke henge de opp....Elstemanns kalender har allerede blitt knytt sammen så jeg regner med at når motet mitt kommer så skal jeg bytte bånd på de alle 3.
Dagene her flyr avgårde, og kjenner på meg at denne uken blir borte i et jafs og jeg blir å sitte på søndag å tenke på alt jeg ikke fikk gjort..I dag har vi hatt eliasklubb her på øya, koselig med reflekspostløp med lommelykt( jeg syntes ikke det var så spennende siden jeg selv hadde skevet spørsmålene og vært å hengt opp refleksene sammen med Elisabeth ) og besøk på redningsskøyta der alle ongene fikk en pose med refleksvest,samlekort,penn,ballonger, buttons og en haug me klistremerker. I morgen skal elstemann på skolen og dadda i bhg så da skal jeg mote meg veldig opp her å få shaina litt i huset. så er det konferansetime på kvelden med kostymelaging til juleforestillinga til skolen etterpå....onsdag har jeg ennå ingen planer,torsdagen er det kveldsøving på skolen så vi i foreldrerådet skal stille med grøt og pizza...fredagen skal dadda i bhg igjen så da får jeg en ny mulighet til shaining i huset...og da håper jeg at det skal holde fram til jul (*Lov å drømme*)poff så er uken gått....Har tidligere ønsket meg 2 timer ekstra i døgnet mellom 20 og 22...håper jeg får det til jul:)

4 kommentarer:

Bdicte sa...

Heia!
Takk for koselige ord om kjøkkenet:)

Tenkte du på den korte tjukke lysestaken? Den e kjøpt på IKEA:)

Ha en fin kveld!

susan`s side sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, ser at du har 3 stk til å lage gave kalender til, all ære til deg!

Anonym sa...

Heisann du :-)

Blitt med interiørbloggverden du åsså ;) Så koselig!!
HAr vært med her inne i halvannet år nå, med en pause nå mer eller mindre siden mai..
Oppussing tar all mi tid, å eg skal altså være så gla når eg e ferdi..
Å ja, plutselig e eg blitt handywoman :P Ufrivillig! Veit du om en mainn, så send han over :-)

Klem herifra!
Legg meg tell som følger her!

Anonym sa...

Hei og hå :)

Førr en koselig blogg du har :) E bestandig så gøy å treffe på folk fra "nabolaget" her inne i blogglandia.
Titte nok innom bloggen din fleire gang :)