torsdag 26. november 2009

Dagene går i turbofart her...

Dagene holder på å gå fra meg...synes jeg akkurat er stått opp og så er det tid for å legge seg igjen...hadde jeg fått et ønske oppfyllt skulle det vært noen flere timer mellom kl 20 og 22 om kvelden... I helga vaar jeg og ongene hos mamma i tromsø på julegavehandling, det at jeg ble liggende nesten hele helgen med omgangsyken var ikke noe + for jeg hadde virkelig planen klar for at jeg skulle få gjort unna en god del julegaver...men litt fikk jeg nå uansett gjort:)
Ellers har denne uken rast avgårde...og i dag har jeg, lillebror og dadda vært på julegavehandling på Finnsnes, den nærmeste byen til Husøy.... var 6 timer rundt på butikker + 2 x 1time i bil ....så nå er jeg ør i hode og synes det er deilig å sitte å nyte stillheten mens de andre 4 sover...gubben skal opp igjen i 2 tiden for å dra på jobb...
I morgen blir det kun jeg og lillebror hjemme alene til kl 14 så da håper jeg å få pakket litt julegaver og shaine litt i huset slik at jeg kan begynne å finne fram julepynt.

Ingen kommentarer: