onsdag 28. april 2010

Vår i lufta eller???


Dette er det jeg ser ut vinduet mitt i dag, huff her er full vinter igjen. Kjenner jeg blir passelig deppet når jeg tenker på at for kort tid siden var veiene, og det meste av øya fri for snø...men våren kommer vel forhåpentligvis snart. Lykken er at det bare er litt over 1 uke til vi reiser til bergen og stord, får krysse fingrene for at våren vil bli med oss hjem når vi reiser.
I dag reiser vi til Tromsø, amalie skal inn på sykhuset fra i morgen, på gastroskopi som skal utføres fredagen...gruer meg veldig,men skal hun bli bra i magen er det eneste løsning. Krysse fingrene for at det går bra og at hun kun har en betennelse og ikke en tarmsykdom.
Nå står det husrydding og støvsuging på tapeten her for meg, liker ikke komme hjem til et rotete hus så her må jeg bare brette opp armene for å bli ferdig til elstemann er ferdig på skolen.
Ønsker alle en super fin uke.

1 kommentar:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Tusen takk for kommentar! :) Jeg må vel fram med pussesaker da og pusse kommoden! Det må nok vente til over helga for i morgen kjører jeg og guttene mest sannsynlig nordover til Altevatn (mannen dro i forveien i går). Kommer litt an på vær og vind da, men hadde vært deilig å komme seg på hytta.

Ang malesprøyta var det ei bloggvenninne som mente at det ikke var noe særlig mere styr med rengjøring av den enn av pensler osv. Jeg VIL ha en sånn for jeg synes ikke det blir så fint å male med pensel eller rull.

Masse lykke til på sykehuset! Jeg var med Nikolai i går. De er jo så flinke på UNN så det går nok kjempefint.

Ja, og her snør det også! Såååå deprimerende!

KLEM