tirsdag 27. april 2010

Bladoppbevaringskasse eller lekekasse...

Vært hjemme i kjelleren hos mamma å hentet en gammel ølkasse. synes den var fin til oppbevaring av blader...men i dag klatret husets lille klatremus oppi å ville leke seg litt blandt interiørbladene til ho mor:) Vært på konferansetime for elstemann i ettermiddag, så stolt over den flittige gutten vi har i huset. I kveld er det den månedlige klubbkvelden, 10 damer/jenter som treffes over god mat, skravling, latter og vinlotto. Månedens høydepunkt.





2 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flott kasse! EN slit ønsker jeg meg! :) NÅ! :-)

Kos deg på klubbkveld!

Anette sa...

Hei på deg!
Her inne har jeg ikke vært før, men her var det mye fint å kikke på :)
Jeg har også nettopp blitt eier av en slik gammel kasse og bruker den også til blader.
Vurderte om jeg skulle male den da min allerede har noen gamle malingsflekker på seg, men jeg har bestemt meg for å la den beholde sjarmen sin!

Ha en fin dag!
Klem fra Anette