mandag 21. desember 2009

Snart i havn med årets julepynting:)

Dagen i dag har gått med på å få vasket huset ferdig til jul, så nå er alle rom i huset ryddet og vasket fra topp til tå, skikkelig stolt av meg selv. *klappe på skuldra* I morgen er siste rest av julehandlinga som står for tur. Elstemann og dadda er hos besteforeldrene på overnatting, trur de storkoser seg, skal ut i skogen å hugge juletreet vårt i morgen. Fant ut at jeg hadde litt lite pynt, så laget to pepperkakehus som har fått plass på ene hyllen i stuen, litt skeve og skakke, men er det ikke det pepperkakehus skal være?
Vårt lille vaskerom er endelig "ferdig", fikk printet ut lapper til å ha på kurvene i dag, syntes det ble så fint og praktisk, så kan gubben også sortere litt klær;) selv om jeg helst ser at han holder seg LANGT unna klesvasken...Kjempepraktisk med vaskemaskinen og tørketrommelen oppe i høyden. har vaskerom og gjestebad sammen, så har laget skyvedører som skiller de to rommene fra hverandre.

Gangen...mamma har kjøpt meg lyskrans, eneste fornuftige plassen jeg fant for å henge den var på speilet, men jeg ble egentlig veldig fornøyd.


Gardinen min på kjøkkene som jeg tidligere har skrevet om, er egentlig en løper... syntes den var litt kjedelig så jeg festen noen røde hjerter på den for å "sprite" den litt opp.



Lillebror har nesten læst å krype skikkelig, har en litt rar framdrift, hopper framover med begge beina samlet, så søt:)




Ingen kommentarer: