tirsdag 10. november 2009

husarbeid eller ???

Planen for dagen var å være superflink i huse, rydde, vaske litt osv.. har Dadda i bhg to dager i uka, tirsdag og fredag så de dagene må jeg prøve å være flink husmor slik at jeg kan kose meg mest mulig sammen med ho de dagene ho ikke er i bhg... men dagen er ikke blitt brukt til husarbeid:( så no må jeg skjerpe meg litt...må vel hive meg rundt å ta av sengklærne til ongen for så å vaske rommene....Skal på svømming sammen med ongene kl 18, eller ongene skal være i bassenge mens jeg og lillebror følger med på kanten...skal prøve han i bassenge en dag snart,men må bare vente til det er varmt og jeg har et par øyne til for å følge med de to elste...ikke så lett å konsentrere seg om tre onger når man selv er i bassenge også:)


Dadda i sin første mammasydde kjole, ikke så gira for at ho måtte bli tatt bilde av... ho elsker den kjolen, gjemmer den på rommet om kveldene så jeg ikke skal finne den å hive den til vask..
Lillebror er begynt å snu seg fra rygg til mage nå så hver gang jeg kommer for å hente han etter en liten lur så ligger han på magen..han er litt sur for tiden, holder på å få en tann gjennom... nei nå ska ho mor selv hive seg rundt å "leke" flink husmor før dadda skal hentes i bhg...

Ingen kommentarer: