mandag 14. november 2011

14 november og snø på Husøy



I dag våknet vi til litt snø, ikke den store mengden, men nok til at det fort ble lysere ute. Er mørkt her allerede i 15 tiden på ettermiddagen.
Må bruke dette innlegget også til Give away siden jeg ennå har noen dager til jeg kommer meg til en butikk for å finne gave, så er det noen som ikke har kommentert det forje innlegget så hiv dere med:)

Prosjekt Den lille Perle står litt stille for øyeblikket, har noen greier som må fikses gjennom kommunen før jeg starter isoleringen. Selv om alle sier det er lettere å få tilgivelse enn tillatense hos kommunen syns jeg det er greit å ha alt på det tørre før jeg fortsetter. Regner med at i neste uke blir iallefall to av veggene ferdig med asfaltplater og stendere...
Var en som lurte på hvor butikken blir, den blir i bruddet rett frem når man kommer over den fine blå moloen:)

Nå er det slutten på 71g nord før det er kveld i huset. Ha en strålende uke

1 kommentar:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Håper alt fikser seg med kommunen! :)
Planer for Tromsøtur med det første? Jeg kjører mest sannsynlig på torsdag og blir til søndag. :)