lørdag 26. mars 2011

Full vinter i nord.




Nye baggy luer til gullene i huset:) Sydd til vinterferien slik at de hadde nye luer til vi skulle ut på ferietur til bestemor og bestefar.
Symaskinene min har tatt kveld, stoppet rett og slett helt opp...Panikk i leiren siden jeg har enn del bestillinger som skulle vært sydd fortest mulig....men men slik kan man ikke forutse. flaks i uflaks skal jeg til Tromsø på mandag slik at jeg bare kan ta den med til reperasjon...


Her i nord er det full vinter om dagen, ikke helt etter min smak siden jeg er veldig klar for vår og varmere vær...men må bare innse at vi er i mars og det ennå er forventet vinter nesten to mnd til her i nord...
Ut til Husøya har veiene vært stengt en god del dager i det siste, og onsdagen da vi kjørte innover på kvinnovasjonssamling stengte veien rett bak oss, og ble ikke åpnet for utpå dagen torsdagen så det ble overnatting på oss. Tok inn på et gammelt pensjonat, 200 år gammelt så følelsen om at her er det mer enn vi kan se slo meg når jeg kom inn i gangen, spennende, men selv om jeg lå lenge våken å ventet på "besøk" verken hørte eller kjente jeg noen gjester...Etter han som driver pensjonatet skal det bo spøkelser der, og han har hatt en del spøkelsvandring om natten sammen med gjester.
I prosjektet "å starte egen berift" går det sånn passe bra for tiden, Ting Tar Tid... er noe jeg bare må innse...men optimist som jeg er så er målet om å være klare til 9 juni ennå ikke gitt opp;)
Mye lærerikt å lære på kvinnovasjonssamlingen, fått utdelt mentor slik at vi har en å rådføre oss med, en som kan hjelpe med ideer, søknader, forretningsplan +++.

Ingen kommentarer: