tirsdag 1. februar 2011

Trenger blomster nå!!

Holder på å bli smårar, har ikke hatt snittede blomster i hus på snart 1 mnd, kjenner at nå trenger jeg virkelig noen.
En av ulempene med å bo 1 time fra sivilisasjon er at når jeg får lyst på noe eller trenger noe er det ikke bare en liten svipptur ut for å fikse det... Har en liten lokal butikk her på øya, men er vel en gang i skuddåret der er snittede blomster;)
Tingene med fremtidsplanen fgår sakte men sikkert fremover, er det noen som har noen lure plasser jenter kan søke for å få støtte til drømmene sine så blir jeg veldig glad for hjelp.
Nå er det litt avslapping siden lillebror akkurat er kommet seg i seng, så blir det vel litt husarbeid og frem med symaskinen.

Hjelp!!! innsett i dag at jeg kun har 1 uke igjen i 20åran...snart er jeg i 30-40 åran.... Feire dagen eller gjemme seg godt under et pledd i sofan å håpe at 8 februar ikke bestemmer seg for å komme før til neste år;)

Ingen kommentarer: