søndag 12. desember 2010

Bleiekake


Bleiekaka æ laget til den skjønne lille husøyværingen som ble født i slutten av november.
Nå skal jeg ha meg en liten opprydding i klær,sko,leker og bamser, naboene skal kjøre hjem til Polen i julen å ønsket ting de kunne ta med. Ingenting er vel bedre enn at noen som trenger det kan få litt av den overfloden vi her i Norge, og i dette huset har.
Ongene har altfor mye leker, å med 3 onger i hus blir det en del....Trur nok ikke de blir å merke at jeg har sortert ut litt. Er jo dumt å kaste fine,brukelige ting så er en god følelse at noen andre kan få gleden av de. Barneklær har vi en fin arveordning her på øya ,men både mitt og gubben sitt klesskap skal få seg en ryddesjau. Kjenner huset trekker et lettens sukk for å få ut litt ting nå før jul, for etter julaften er nok huset igjen fyllt til randen.
Ha en strålende søndag.

1 kommentar:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg har sendt ALT av klær etter guttene som er blitt for små til Polen og landene rundt. Ei dame her på Sortland som har samlet inn og fått sendt nedover. Kjennes kjempebra at noen andre kan ha nytte av det når vi ikke kan bruke det lenger. :)

Bleiekaka var kjempefin forresten. :)