mandag 13. september 2010

vindusramme før og etter---

Var i fjøsen hjemme å hentet en gammel vindusramme pappa hadde tatt vare på. Vasket den grundig og spikret fast hønsenetting...

.....og resultatet ble:



Fornøyd:) Bare fant litt ting rundt om i huset for å henge på, må nok på litt stæsjshopping for å finne de perfekte tingene en dag.

Har en vinduramme til, men den trur jeg at jeg skal male hvit før jeg har hønsenetting på.

Dagene går alt for fort her på husøya, skulle virkelig hatt noen timer til i døgnet, iallefall etter at gubben kommer hjem om dagene, slik at han kan ha ongene mens jeg tar husarbeid, er ikke akkurat så lett å gjøre noe på dagene med en liten "apekatt" som bokstavligtalt henger seg rundt foten min når jeg prøver å få noe gjort.


1 kommentar:

Bringen Blomster sa...

Så stilig :)- Virkelig en god ide.
-synnøve-