onsdag 24. februar 2010

:)

Nå går dagen med til å få ferdig noen prosjekter til oppstart av bloggbutikken og husrydding samtidlig som lillebror har funnet ut at han skal være verdens største mammadalt, vil helst bare være sammen med meg og helst sitte på fanget. Sjekk de rosene jeg fikk hos min lillebror, har stått helt siden 7 .februar (de rosa, de hvite fikk jeg i morsdagsgave ei uka etter) har de stående i kjøleskapet hver natt + at vi har vært borte disse to helgene så da har de også stått kaldt:) Nydelige.

Mitt siste syprosjekt...Dadda måtte jo få ny kjole når hun skulle i bursdag til den gutten hun påstår er kjæresten hennes.... Trur at nå må jeg ha et opphold i kjolesying til henne og heller konsentrere meg om å sy kjoler til bloggbutikken, har et håp om at etter helgen at jeg kan få lagt ut noen salgsprosjekt...spennende spennende:)

1 kommentar:

trine sa...

ja d blir spennende:-)))