lørdag 25. juni 2011





Ennå en uke som har gått i turbofart. Ikke lenge til sommerferie.
Sjekk de små skattene jeg har fått på bildene...

De gamle skuffene er gamle skuffer som den lokale butikken solgte maling i lausvekt (pulver) i for mange mange år siden. Lovet å ta godt vare på de, så det skal jeg gjøre, blir nok tryllet til noe spenneden i butikken min med tiden, tankene svirrer over hva jeg skal bruke de til:) De gamle vinduene er fra et bygg som blir revet her på øya i disse dager.Kjenner jeg får vodt i hjerterota når så mange bygg med sjel og historie blir slettet med jorden. Har gitt beskjed at jeg ønsker alle vinduer, å så klart er det ingen andre som ser verdien i de så jeg har fått 4 stk + at jeg venter på hele 8 stk når neste bygg blir revet, lykke for en liten askeladd:)
Kjolen er sydd av en gammel gardin som hang i et av byggene...sjarmerende og perfekt!
Ha en strålende lørdagskveld.

Ingen kommentarer: