torsdag 5. mai 2011

Tid for våropprydding



Da er tiden kommet for våropprydding i og uten for huset. All snøen er borte i hagen hurra!! Skal bli godt å gi huset og hagen et lite løft, trengs virkelig.
Begynner å skje ting i forhold til prosjekt "etablerer sin egen arbeidsplass" men ting tar tid, å med min tålmodighet så er dette en hard prøve... men ting fikser seg for snille piker;)
Bildet er fra kontoret, sykroken min...gjett hvem som gleder seg til å flytte alle hobbyting ut av huset og inn på lokalet når det blir fiksa....har en kar som også har innsedd at det kanskje blir varebil på meg/oss når jeg begynner å jobbe der jeg er avhengig av varebil...så han gleder seg bare veldig til at jeg snart er igang med egen bedrift.

Ha en strålende torsdag, snart helg. På husøy skinner sola, herlig;)

Ingen kommentarer: