tirsdag 29. mars 2011

Bestiller meg litt mer timer i døgnet.

Da er det blitt ny uke, og tirsdag allerede. Gårsdagen ble tilbragt i Tromsø med sykehus og naprapattimer med de to minste, heldigvis fikk jeg sneket inn litt shopping også... med hjem ble det en hel pose blomster, herlig! I oppstart av egen bedrift går det mye tid, uhyre mye man må sette seg inn i ,i og med at vi har et råbygg der alt må fikses blir det mange tlf rundt til forskjellige innstanser...men målet mitt om å være oppe til 9 juni er ennå ikke lagt på hyllen. I morgen er det atter et kurs, i strategisk bruk av sosiale medier, noe jeg gleder meg veldig til, spennende. Det morsomste med å være i oppstart av bedrift er alle de hyggelige menneskene man treffer. Og ikke minst så positiv alle er, ingenting er vel mer moro enn at folk er positiv til drømmene dine. Nå er det litt kjedelig husrydding mens forretningsplanen svirrer litt i hodet, utrolig så mye tid man bruker på tankevirksomhet. Ha en strålende tirsdag. Her på Husøy skinner sola i dag, herlig etter xantall dager med snø og vind.

Ingen kommentarer: