fredag 18. februar 2011

Kvinnovasjon

Da har jeg vært på den første kvinnovasjonssamling. Moro moro, og veldig trivelige damer. Det jeg lærte om meg selv var jo at egentlig så syns jeg det er moro å stå å snakke foran en forsamling om tingene jeg brenner for, veldig hjertevank før jeg skulle opp, men når jeg først var i gang så var det bare moro:) Blir spennende å være med på dette videre og ikke minst lære mer om bedriftsetablering.

Dagen i dag har litt brukt til møte med sikkerhetspoliti,fylkesmann, ordfører, rådmann, +++ kongebesøk her 9.juni så er mange brikker som skal på plass.

I morgen er det feiring av 30 årsdagen min, gleder meg masse til 80 tallsparty med en herlig gjeng jenter.

Håper jeg kommer sterkere tilbake med innlegg på bloggen,men er liksom ikke det jeg klarer å prioritere i en hverdag som går så altfor fort.
Ha en super helg folkens.

Ingen kommentarer: