torsdag 6. januar 2011

Dagene i det nye året har vært effektive:)

Gubben har friuke fra jobben denne uken og synes vi har vært veldig flinke til forefallende arbeid selv om huset ikke er blitt gullende rent, men den jobben skal tas før helgen er omme. Kryss i taket, jeg har faktisk vært ute på sparketur 3 ganger på 3 dager...å eg like det!
Jeg som i utgangspunktet ikke liker vinter, koser meg ute.
Har puslet litt denne uken under trappen i gangen, lage lekerom til ongene. Bilder kommer i morgen når dadda har planlagt innflyttingsfest.

Mandelmelbrød,nydelig:) Bestemt oss for å prøve å kutte ut mest mulig hvetemel og melk i kosten fremover. melk har vi egentlig ikke brukt det siste året siden dadda ikke tåler d. Det beste er at ongene synes mandelmelsbrødene her veldig gode, første gang eg bakte det tidliger i uken, spiste de nesten et helt brød på deling til kvelds.

Ingen kommentarer: