mandag 27. september 2010

Bomkjøp ble kjole til dadda...

Fant denne kjolen på 70% avslag for en ukes tid siden..syntes den bare var så søt at jeg kjøpte den så klart og det uten å prøve...Å etter å ha prøvd den hjemme ble jeg enig med meg selv at brystpartiet ble veldig feil i den kjolen, må bare innse at motepolitiet Lone Tiller Kirkeby (hun var med oss til Malta, ga fargeanalyse og klestips, har forøvrig hatt en serie på tv, trur det var tvn, motepolitiet) har helt rett, halterneck blir ikke bra på meg uansett hvor lyst jeg har på det.
Vips så ble kjolen sydd om til dadda, hun var SÅ fornøyd med en lang bursdagskjole.

1 kommentar:

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Så vakker jente med veldig fin kjole! Så flink og kreativ du er som syr om. Her hadde den sikkert bare gått i søpla om den ikke hadde passet;) Men dette var jo kjempesmart. Vakker er hun! Ønsker deg en fin uke!