tirsdag 31. august 2010

Husarbeid er helt nedprioritert...

Skulle mange ganger ønske vi bodde i en trehytte som den elstemann på 6 år har tegnet, en liten en med minimalt med plass og ting...
Å skulle rydde og vaske et helt hus synes jeg til tider er et skikkelig hærsk så da utsetter jeg det i det lengste, og oftest litt forlenge...I allefall når jeg innehar den "feilen" at alt må ryddes og vaskes på engang, og man MÅ starte med å rydde innerst i skap og skuffer, da er det veldig lett å utsette det til det er kaos as her hjemme... Men nå må jeg vel snart ta meg selv i nakken, og bite tennerne sammen å få huset i bloggifiserende stand slik at jeg kan få lagt ut litt bilder av den siste tidens prosjekter...kommer sterkt tilbake senere, bare jeg ikke går meg fast i haugen med leker, eller skittentøy. Ha en strålende støv- og rotfri uke;)

Ingen kommentarer: