tirsdag 15. juni 2010

koselig award, min første:)

Da har jeg mottatt min aller første award, den kom fra victoria med den koselige bloggen http://godtisolert.blogspot.com/ (Er helt grønn på data så dersom noen kan fortelle meg hvordan jeg linker til blogger kun med navn og uten hele adressen blir jeg glad)

Awarden går ut på å fortelle 7 ting om meg selv:

* Bor på etter min mening verdens beste plass, Husøy på senja.
* Er mamma til 3 små sjarmtroll på 6,4 og 1 år. + en liten engel.
* Liker å holde på med interiør, oppussing og sying.
* Er utdannet interiørkonsulent.
* Drømmer om å kunne leve av sying og interiørinteressen.
* Elsker sjokolade og snop, og inntar ofte altformye.
* Er gift med en fisker som jeg synes tiltider jeg ser altfor lite og skulle ønske han hadde en 8-4 jobb.

1 kommentar:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Morsomt å lese mer om deg! :)

Hvis du vil linke med kun å skrive navn så skriver Godt Isolert eller Victoria (hvis det er min blogg du vil linke til da) så merker du det du har skrevet, trykker på Kobling og der skriver du inn nettadressen du vil at den skal linkes til til (i dette tillfellet godtisolert.blogspot.com). Håper du skjønte hva jeg mente. :)